17 τροφές που μπορείς να φας όποτε θες σε όποια ποσότητα θες

17 τροφές που μπορείς να φας όποτε θες σε όποια ποσότητα θες

Είναι πάρα πολύ δύσκολο να αντισταθείτε στη λιγούρα για μια λιχουδιά, ειδικά όταν ακολουθείτε μια αυστηρή διατροφή. Ας είμαστε ειλικρινείς! Νιώθετε συνεχώς το αίσθημα της πείνας και γι’ αυτό συχνά ξεχνάτε τη δίαιτα και κάνετε επιδρομές στο ψυγείο. Αναζητάτε πάντα κάτι νόστιμο, το οποίο συνήθως παχαίνει.

Σας έχουμε καλά νέα! Υπάρχουν προϊόντα και τροφές που μπορείτε άφοβα να τρώτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο λόγος; Περιέχουν ελάχιστη ποσότητα θερμίδων και δεν κινδυνεύετε να πάρετε βάρος, ενώ παράλληλα ικανοποιείτε και την πείνα σας.

Εμείς φτιάξαμε για εσάς μια νόστιμη λίστα, με τα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε χωρίς ενοχές και περιορισμούς.

Σέλινο

Περίπου το 95% του σέλινου είναι νερό. Αυτό το εξαιρετικά υγιές λαχανικό περιέχει το 30% της καθημερινής σας απαίτηση του οργανισμού σας για βιταμίνη Κ. Είναι καλύτερα να τρώτε το σέλινο όταν είναι φρέσκο, γιατί χάνει τις περισσότερες από τις χρήσιμες ιδιότητές του εντός πέντε ημερών από την κοπή.

Ρόκα

Έχει μόνο 10 kcal ανά 2 φλιτζάνια. Σας βοηθά να αδυνατήσετε  χωρίς να καταστρέψετε την υγεία σας. Μπορείτε να συνδυάσετε τη ρόκα με τυρί φέτα κι ελαιόλαδο

Ασπράδια αυγών

 

Μπορείτε να φάτε τα ασπράδια αυγών άφοβα, ακόμη και σε μεγάλες ποσότητες. Είναι πολύ θρεπτικά και ταιριάζουν ακόμη και σε μια αυστηρή διατροφή. Ανακατέψτε τα ασπράδια  με ντομάτες και γευτείτε την πιο υγιεινή ομελέτα που φάγατε ποτέ! Ωστόσο, εάν ενδιαφέρεστε για τη σιλουέτα σας, καλό είναι να μην τα τηγανίζετε σε λάδι.

Σαλάτα

Η σαλάτα έχει βιταμίνες Α και C, φυλλικό οξύ και σίδηρο. Δεν έχει σχεδόν καθόλου θερμίδες, οπότε η κατανάλωσή της σε μεγάλες ποσότητες δε θα αυξήσει το βάρος σας.

Αγγούρια

Τα αγγούρια περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα νερού με το σέλινο. Τα φρέσκα τραγανά αγγούρια έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία. Η φλούδα ενός αγγουριού περιέχει το μεγαλύτερο μέρος της θρεπτικής του αξίας, συγκεκριμένα το β-καροτένιο, το οποίο είναι καλό για τα μάτια σας. Έτσι είναι καλύτερα να μην τα ξεφλουδίζετε.

Κουνουπίδι

Το κουνουπίδι είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών C και K. Είναι πιο θρεπτικό όταν τρώγεται ωμό.

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι γεμάτες λυκοπένιο, βιταμίνες Α, C και Β2, φυλλικό οξύ, ίνες, χρώμιο και κάλιο. Περιέχουν λίγες θερμίδες και μας παρέχουν διάφορες θρεπτικές ουσίες ζωτικής σημασίας για την υγεία μας.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι το αγαπημένο φαγητό εκείνων που χάνουν βάρος. Εκτός από τις βιταμίνες A, C, E και K, περιέχει περίπου το 20% της ημερήσιας σας απαίτησης για ίνες.

Ποπ κορν

Ένα φλιτζάνι ποπ κορν  δεν θα επηρεάσει ποτέ αρνητικά το σώμα σας. Αυτό το σνακ του κινηματογράφου αποτελείται κυρίως από αέρα, και μπορείτε να το απολαύσετε  χωρίς το φόβο να πάρετε επιπλέον βάρος.

Λαχανίδα

 

Η λαχανίδα, όπως και κάθε άλλο βρώσιμο φύκι, περιέχει μια μεγάλη ποσότητα ιωδίου και σχεδόν καθόλου θερμίδες. Αλλά δε σημαίνει ότι θα πρέπει να βιαστούμε να φτιάξουμε σούσι με φύκια. Θυμηθείτε ότι το ρύζι έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και τέτοια προϊόντα δεν συμβάλλουν στην γρήγορη απώλεια βάρους.

Αρακάς

Ο αρακάς είναι πολύ χαμηλός σε θερμίδες. Σκεφτείτε ότι ένα φλιτζάνι αρακά περιέχει περίπου 35 kcal. Είναι αρκετά πλούσιοι τόσο σε φυτικές ίνες όσο και σε πρωτεΐνες. 

Γκρέιπφρουτ

Τα γκρέιπφρουτ βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Είναι γεμάτα βιταμίνη C και, λόγω της χαμηλής θερμιδικής τους αξίας, μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τους πόντους γύρω από τη μέση σας.

Πεπόνι

Το πεπόνι θα ικανοποιήσει την επιθυμία σας για γλυκό, χωρίς να χαλάσει τη διατροφή σας. Περιέχει πάνω από το ήμισυ της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας των βιταμινών Α και C.   

Φράουλες

Ένα ακόμη αγαπημένο φρούτο για όλους αυτούς που χάνουν βάρος. Οι φράουλες είναι πλούσιες σε κάλιο και ίνες κι έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.    

Βατόμουρα

Τα βατόμουρα είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C. Επιπλέον, έχουν μια καταπληκτική γεύση. Είναι ασφαλή ακόμη και για όσους έχουν κάνουν διατροφή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα. Είναι πολύ γνωστά για την περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C. Η λευκή και μαλακή φλούδα κάτω από την εξωτερική πορτοκαλί, περιέχει πολλές ίνες που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Γι ‘αυτό είναι καλύτερο να μην τρώτε μόνο εσωτερικό, χυμώδες μέρος του πορτοκαλιού.

Κράνμπερις

Τα κράνμπερις  έχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από οποιοδήποτε άλλο φρούτο. Ως εκ τούτου, ένα φλιτζάνι  θα σας βοηθήσει να ισορροπήσετε τη διατροφή σας. Αυτό το φρούτο είναι ελαφρύ σε θερμίδες, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως πάρετε βάρος.

διαφορετικό



Δείτε και αυτό

Γράψτε ένα σχόλιο

Δείτε Επίσης