Η άτυπη κόντρα μεταξύ των δύο κολοσσών συνεχίζεται και στα γήπεδα της Ρωσίας

Πέρα από τις αναμετρήσεις των εθνικών ομάδων στα Παγκόσμια Κύπελλα, υπάρχει και μία άλλη, άτυπη «κόντρα» για την κυριαρχία στο Μουντιάλ: η μεγάλη κόντρα των χορηγών, μεταξύ Adidas και Nike. Εν όψει της διοργάνωσης που θα διεξαχθεί το ερχόμενο καλοκαίρι, η Adidas φαίνεται να έχει ένα μικρό προβάδισμα για την ώρα.

Από τις 32 ομάδες που έχουν προκριθεί στην τελική φάση του Μουντιάλ του 2018, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, φανέλες της Adidas θα φοράνε τουλάχιστον οι 11: Αργεντινή, Βέλγιο, Κολομβία, Αίγυπτος, Γερμανία, Ιαπωνία, Μεξικό, Μαρόκο, Ρωσία, Ισπανία και Σουηδία. Η Nike θα έχει μία λιγότερη, δηλαδή 10: Αυστραλία, Βραζιλία, Κροατία, Αγγλία, Γαλλία, Νιγηρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σαουδική Αραβία, Νότια Κορέα. Μάλιστα, η Nike θα μπορούσε να είχε «ισοφαρίσει» αν στο χθεσινό διηπειρωτικό πλέι-οφ η «δική της» Νέα Ζηλανδία ξεπερνούσε το εμπόδιο του Περού, όμως δεν τα κατάφερε και έμεινε εκτός Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Η Puma, από την άλλη, υπέστη μεγάλο πλήγμα λόγω του αποκλεισμού της Ιταλίας, της οποίας είναι χορηγός, κι έτσι στα γήπεδα της Ρωσίας θα εκπροσωπηθεί μόνο από την Ελβετία και την Ουρουγουάη. Από δύο ομάδες έχουν επίσης η New Balance και η Umbro, και από μία η Errea, η Hummel, η Uhlsport και η Romai Sports. Η 32η χώρα του Μουντιάλ είναι το Ιράν, οι παίκτες του οποίου στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας φορούν Adidas, όμως η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει πως δεν έχει συμφωνία για το Μουντιάλ με την Adidas. Αμφίβολο είναι επίσης αν οι συμφωνίες των άλλων εταιρειών (πλην Nike, Adidas και Puma) με τις εθνικές ομάδες που σπονσοράρουν ισχύουν και για το Μουντιάλ ή μπορεί να αλλάξουν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας η Adidas θριάμβευσε, καθώς και οι δύο ομάδες του τελικού (Γερμανία και Αργεντινή) ήταν «δικές της». Η Nike θέλει του χρόνου να πάρει εκδίκηση, και ποντάρει κυρίως στην ανανεωμένη Βραζιλία και την πρωταθλήτρια Ευρώπης Πορτογαλία του Κριστιάνο Ρονάλντο, αλλά και σε άλλες δυνατές ομάδες όπως η Γαλλία και η Αγγλία.